onsdag 20 april 2011

Liten uppdatering

Spelade igenom single-player-delen av Portal 2 igår på strax under 4 timmar. Helt sjukt kul!

Nu behöver jag någon att spela co-op med så om någon känner sig manad säg till. Om ni tvekar angående Portal 2, gör inte det, bara köp och spela.

Senare idag kan ni se fram emot en ny gästblogg av Stella (och kanske en bild på hur jag såg ut efter klippningen igår).

Ni som undrar hur jag såg ut efter att jag klippt mig igår, vilket jag antar är alla — varför skulle ni annars läsa min blogg om inte för att bekräfta mitt ego? — kan få njuta av de här två bilderna på mig i min "nya" frisyr.

Albert iklädd hörlurar och drygmin

Albert iklädd hörlurar och lite-mer-busig-min

Notera mina fula miner. Jag ville mest ta en bild så jag kunde få spela Portal 2 igår, så det blev inte bättre än sådär — POOOOORTAAAAAALLLLL. Till er som tänker "men han ser ju precis likadan ut som innan" vill jag bara säga att jag minsann fick min hårbotten masserad vilket faktiskt var varför jag gick och klippte mig.

Efter hårbottenmassagen sa frisörskan till mig att jag inte skulle få något sex, men jag var så borta att jag missade i vilket sammanhang hon menade.